DO
GP Miami
02.05 - 04.05
ZOSTAŁO
POPRZEDNI WYŚCIG 
GP Arabii Saudyjskiej
-
Piastri pokonał Verstappena i objął prowadzenie w mistrzostwach świata!
-
Australijczycy czekali 15 lat na swojego lidera mistrzostw
-
Verstappen pozytywnie zaskoczony konkurencyjnością Red Bulla w Dżuddzie
-
Pierwsze podium Ferrari w sezonie
-
Kolejny solidny występ Hadjara
-
Mercedes walczył z przegrzewaniem opon
-
Współpraca zespołowa i podwójne punkty Williamsa
-
Sauber bez szans na walkę o punkty
-
Fatalny wyścig Alpine
-
Haas bez punktów, ale zadowolony po potrójnym maratonie F1
-
Alonso o wyścigu w Dżuddzie: 50 okrążeń kwalifikacyjnych
Ostatnia aktywność
21.04.2010 09:00
0
86 szertrer - Wybrałem właśnie Ciebie, bo akurat podjąłeś temat regulaminu, Twoje racje są napewno słuszne, chociaż moim zdaniem w jakimś stopniu, jednak decydującym, wypaczają starania zespołow, pozostawiając końcowy układ losowi, służbom porządkowym i woli sędziów. Jestem tylko widzem, ale dosyć zaangarzowanym emocjonalnie. Stąd moje odczucia. Pozdrawiam
Przejdź do wpisu Renault mogło być na podium
20.04.2010 16:55
0
80 szerter - Powiedz mi proszę, czemu wogóle SC musi doprowadzać do restartu? Czemu nie poprzestać na jednym, jedynym starcie? Czemu SC musi niwelować talent konstruktorów, udane decyzje zespołow, mistrzostwo mechaników, kwalifikacje kierowców. Doprowadzenie do zcalenia całaj stawki wypacza w tym przypadku zasady czystego sporut! Czy naprzykład nie powinno się w przypadku konieczności wyjazdu SC zablokować pozycje bolidów chociazby poprzez ograniczenie maksymalnej szybkości i rygoru zachowania pozycji;, albo jeżeli już trzeba zcalać stawkę to po zakończeniu wyścigu korygować uzyskane czasy o różnicę pomiędzy leaderem a każdym z zawodników jakie były w momencie wyjazdu SC? Dla mnie dotychczasowy system daje jedynie sędziom możliwość ustawienia wyników,
Przejdź do wpisu Renault mogło być na podium